Saturday 13 April 2013

Senario Panas di Malaysia

Assalamualaikum...

apa kabar sahabat semua??

semoga sahabat semua terpelihara iman dan sentiasa istiqomah dalam berjuang di jalan Allah serta bersyukur akan nikmat diberi oleh Allah S.W.T.

Situasi panas di Malaysia semakin menjadi-jadi...panas betol laaa..biasa laaa cuaca memang macam itu,kita tak boleh lawan kejadian Allah..Sahabat-sahabat! saya bukan bercakap pasal cuaca tetapi saya bercakap pasal bahangan daripada PRU'13 bakal menjelang..peperangan bendera berlaku di pelosok negeri serta replika-replika yang dibina sebagai simbol semangat perjuangan 2 parti ini...

Situasi semakin panas kerana ada parti yang ingin menjatuhkan parti lain dengan melemparkan fitnah-fitnah berunsur lucah..sebaiknya parti tersebut sepatutnya menarik undian dengan cara berkempen atau strategi yang mengikut lunas-lunas syarak yang lebih memikat hati pengundi tentang betapa tinggi dan mulianya nilai-nilai yang diusahakan..ini baru laaa berpolitik secara bersih...

Jadi,pilihlah parti yang berpegangkan al-quran dan hadis sebagai perlembagaan dan islam sebagai agamanya serta perjuangan jihad impiannya...biarlah negara kita ini dipimpin oleh ulama-ulama agar nasib umat islam dan penduduk Malaysia terjamin serta ekonomi yang bersih daripada kekotoran yang dibuat sebelum ini...

Inikalilah...saya inginkan perubahan serta kekalkan Kelantan, Kedah, Selangor dan Pulau Pinang..
anda macam mane?
ingin bersama dengan saya?
jom sahabat-sahabat....


saya pilih islam....anda??



No comments:

Post a Comment